Meubels laten bezorgen door Barts meubelen
Onze meubels worden thuisbezorgd door onze vaste chauffeur door heel Nederland. En ook in een deel van België kan uw bestelling worden thuisbezorgd.
Meer over bezorgen door Barts meubelen
Hoe zit dat met bezorgen? Heeft u daar invloed op?
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen verwerken wij deze in onze administratie. De bestelling wordt eventueel ingepland voor de werkplaats en wij mailen u binnen 2 werkdagen met een mogelijke bezorgdatum. Dit is altijd de eerstvolgende mogelijkheid in de agenda. Mocht deze uitkomen zetten we hem vast na uw reactie. Anders kijken we samen naar een ander geschikt moment.
Uw bestelling vastleggen voor een datum verder weg.
Dat kan ook! Als u nu al weet dat u een bestelling wilt ontvangen over bijvoorbeeld 2 maanden kunt u de bestelling alvast plaatsen en aangeven wanneer u deze geleverd zou willen krijgen. Dan is uw plekje gegarandeerd. En de betaling doet u gewoon tijdens de levering.
Het tijdvak van de bezorging.
De maandag voor de afgesproken levering wordt de route gemaakt. Hiervoor werken wij met een programma die de snelste en meest milieu bewuste route kiest. Zodra de tijden hiervan bekend zijn ontvangt u nog een mail met het tijdvak van de bezorging, dit is een tijdvak van 2 a 3 uur die zal vallen tussen 08:00 en 20:00. Het is van te voren mogelijk om een voorkeurstijd aan te geven, wij zullen altijd proberen hier rekening mee te houden. Echter kunnen wij hier nooit garantie op geven. Aanvullend kan de chauffeur een minuut of 30 voor aankomst bellen zodat u nog specifieker weet wanneer u de chauffeur kunt verwachten.
Bij bezorgen leveren wij standaard op de begane vloer. Is er een andere situatie van toepassing op uw woning, laat dit dan weten bij uw bestelling.
Wat onze chauffeur nodig heeft bij de bezorging van uw meubels.
Een parkeerplaats of andere plaats om te lossen, zo dicht mogelijk bij de voordeur of andere doorgang. Wij tillen geen meubelen door ramen, over schuttingen of dergelijk.
Ook willen wij u vragen voor voldoende ruimte tijdens de levering. U bent zelf verantwoordelijk voor de controle of uw meubel door de doorgang naar de juiste plaats in huis past. Als u denkt dat dit niet gaat passen, neem dan vooraf contact met ons op. Dan zullen we samen een oplossing bedenken om hoge kosten en vervelende situaties te voorkomen.
Mocht de chauffeur bij uw adres aankomen en het meubel past niet door de doorgang passen en dit probleem is ter plaatse niet op te lossen wordt de bestelling mee retour genomen. Hieraan zitten helaas kosten verbonden.
Als laatste is het belangrijk dat er bij de bezorging iemand aanwezig is om de chauffeur te helpen met zware meubelstukken op de juiste plaats te zetten. Onze meubels komen uiteraard aan op meubelhondjes. Hiermee kunnen we al een heel eind komen. Twijfelt u over de hulp die wij vragen bel ons dan nemen wij het samen door.